
Co už máme za sebou
Během minulých akcí jsme s radostí přivítali inspirativní řečníky s různým profesním zaměřením. Každé setkání otevřelo zajímavá témata a rozproudilo diskuse, které pokračovaly i po skončení akce. Seznamte se s těmi, kteří už o marketingu bez obleků hovořili.
Jan Trval
Od kontroverze k úspěchu
Honza do Angry Beards naskočil mezi prvními už v roce 2020 – brzy potom se kosmetika pro chlapy stala ikonou českého e-commerce a třebíčský sen začal raketově růst. Po třech letech práce v obchodu (a nárazových brigád ve skladu a kompletaci) přesedlal Honza do role CEO. Celému kolosu, do kterého dnes spadají čtyři značky od kosmetiky po spodní prádlo a který obratově atakuje čtvrtmiliardovou hranici, nejen šéfuje, navíc je i jeho spolumajitelem. Vystudoval VŠE v Praze, ale už po bakalářském studiu dal přednost kariéře v obchodu. Třebíčák, sběratel Lega, bitcoinů a dalších rarit s vysokou návratností.
Jan Vyletěl
Odvaha přemýšlet jinak
Jan má dlouholeté zkušenosti v marketingu, e-commerce a řízení projektů. V současnosti vede marketing a e-commerce v OKAY Holdingu, kde má na starosti strategii a rozvoj e-shopů a prodejen. Jeho hlavním cílem je inovace, růst obchodních výsledků a zlepšení zákaznické zkušenosti.
Lukáš Nejedlý
Obchodně-marketingové tipy a triky
Lukáš šéfuje marketingu několika úspěšných e-shopů ve střední Evropě. Podělí se s námi o svůj pohled na marketingovou strategii a funkční využití a propojování marketingových nástrojů.
Registrace na akci
